Thursday, June 25, 2009

:: Lil sis-in-law marriage ::

Rona-Roni 'Santap'
Rona-Roni di'tepung-tawar'


Ex-Married Couple ambil 'shot'

Part of Rona's Family



'Pengantin 2009'




Recently on 19th and 20th of June..si Rona and si Roni got married after their 1 year of engagement. Si lelaki nama nya Saroni so aku panggil 'Roni' and adik ipar aku Azierianna aku panggil 'Rona'..macam citer Rona-Roni Makaroni ek..haha.

Diaorang punya wedding celebration telah diadakan di dewan sri Plentong, aku x sure la nak letak Masai ke Pasir Gudang sebab dua-dua arah yang sama. So..since hari rabu aku dah kepenatan berulang alik dari Gelang Patah ke Masai...tol x yah cakap la..memang kaya la plus.. asik2 JKM 9776 je yang lalu kat tol Perling tu..Hari Jumaat (19.06.2009) aku bercuti sebab majlis pernikahan berlangsung..aku yang siapkan hantaran si Rona so, aku agak sibuk sebab sireh junjung pagi tu baru aku buat..Then, the next day Sabtu (20.06.2009) majlis persandingan. Hari yang sangat memenatkan bagi aku..apapun, aku puas hati semuanya sudah selesai.
Ucapan tahniah kepada kedua mempelai di atas hubungan yang telah diikat dengan restu..ijab dan kabul. Semoga kedua pengantin berbahagia dan hubungan kekal sehingga ke akhir hayat.

0 comments:

Post a Comment

SwEet nALia © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute