Tuesday, August 17, 2010

:: BukA pUaSA sAMa-saMa yUk ::





ACARA : MAJLIS BERBUKA PUASA anjuran KEBIRU SMKTA
TARIKH : 13.08.2010
MASA : 6.30 - 8.30 malam
LOKASI : JB CATERING, JALAN KOLAM AIR, JOHOR BAHRU
Sangat seronok...itu perkataan yang dapat digambarkan oleh diri ini bila dapat menghadiri Majlis Berbuka Puasa anjuran Kebiru SMKTA... Walaupun tidak semua guru dapat menghadirkan diri semasa majlis tersebut tetapi tetap meriah. Ini pertama kali diri ini men'join'kan diri berbuka bersama-sama. Terima kasih kepada orang-orang kuat Kebiru SMKTA. Makanan terlalu banyak untuk dinikmati. Perut di bulan Ramadhan tidak mengizinkan untuk makan lebih-lebih, cukup dengan mengalas perut sahaja. Ye ke alas perut?? hehe... tapi kalau cikgu nizam isometrik dengan cikgu mahadi kulit delima, mereka berbuka puasa 3 trip..sambung lepas sembahyang maghrib lagi..haha. Apapun, diri ini dan yang lain-lain sememangnya rasa kenyang sangat. Cuma takde lah bertahan sampai ke sahur.. ngeeee.
* harap maaf, ini sahaja gambar yang mampu di'captured' sebab masing-masing sibuk mendapatkan makanan,siap berebut-rebut lagi..ahahaha

1 comments:

nalia said...

gambar atas kalau difahami betul2...Adam sebenarnya tengah bagi nasihat kat Husni..nnt kalau dah dapat baby camane nak handle..huhu (jgn mare aa husni)

Post a Comment

SwEet nALia © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute