Saturday, August 8, 2009

:: Something to Write about ::

2.22 pm - aku baru balik dari skolah.tadi pagi aku ada kelas ngan budak form 3..then aku stay kat skolah uruskan apa yang patut..modul sejarah form 5..marking buku budak2 sebelum diserahkan kepada pengetua and online free..kehkehkeh

2.24 pm - skarang ni aku start nak membasuh semua baju2 yang dah berlonggok menunggu dicuci..agak penat tapi tak bleh tangguh-tangguh nanti lagi bertambah beban aku minggu depan..so, aku kena setel kan semua before anong balik...nanti nak keluar plak.

Hari ahad..aku ngan anong nak ke upsi...iskk x sabar siott.. my bro konvo for his master and a big congrats for him! harap aku la plak menyusul lepas ni...hehe.lama x pergi tanjung malim.. cikgu2 kat skolah aku siap order suruh beli pau yik mun lagi..hahaha apadaaaa.. orang kata sambil menyelam minum air...sambil aku nak ke upsi bleh la aku jalan-jalan kat kl..sopping barang baby...

Hm...next post lepas pergi tanjung malim...daaa

0 comments:

Post a Comment

SwEet nALia © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute