Saturday, September 5, 2009

:: M.C + Batuk + Kurang Sihat ::

dalam beberapa hari ni..hari ke? aku rasa dah berminggu jugak la..aku batuk x ok2 jugak lagi..uihhh perit rasa tekak ni..x pernah plak aku batuk2 camnie..dalam seminggu ni dah 3 hari aku mc, kesian plak students aku..dah la tgh trial..very pity for them,nothing much i can help..aku doakan mereka berjaya la menjawab soalan2 trial tersebut. then, kesian gak kepada cikgu2 yang me'relief' kan aku time aku mc...apa bleh buat, kalau aku batuk biase2 je aku datang punya ke skolah..tp ni macam nak giler batuk..suara ella pun kalah aku rasa...time tido pun bleh tersedor sebab nak batuk..iskkk..~Ya Allah, sembuhkan lah hambaMu ni dari batuk yang berpanjangan...berikanlah kesihatan yang sempurna kepadaku..aminn~

0 comments:

Post a Comment

SwEet nALia © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute