Tuesday, February 24, 2009

:: i'm alone,make myself busy ::

by now..i'm alone at home..waiting for my husband come back from playing futsal sumwhere in taman U. sambil2..aku isi masa terbazir ini dengan perkara yang agak membazir jugak la..tp aku suka! haha...sambil2 tu jugak aku tengah siapkan props untuk perbarisan rumah sukan lusa nanti..sakit tangan2 aku buat benda alah ni semua...huhu..at the same time,i cannot wait to see my blue team go for their marching on thursday..hopefully we will win! kalau menang aku ar dapat nama..gila kuasa x aku? ngeeee....
today..everything went very well..alhamdulillah. aku dapat cek untuk skim tuisyen felda dari skolah lama..quite lot of money. then, i recieved cheque from tnb for terminated their services before. hm...ok la,dapat jugak tambah bajet..tomorrow gaji but i need to pay for ptptn..nnt lagi banyak caj untuk kos pentadbiran..huh! my business on tudung,batik n sutera quite ok..terer jugak la aku berbisnes..aku dah makin seronok skang jual2 mende tu semua..memandangkan request semakin meningkat..aku kena usaha lebih skit ar..
x sabar tunggu cuti skolah..sbb dah plan nak ke kedah and langkawi...ngeeee! Langkawi,wait for us!!!!

2 comments:

Naddy said...

ko bisness???wa..ade discount x if aku bli???

~nALia~ said...

owh..tu dah semestinya diha....harga kawan2 lain plak..nnt aku letak kat blog ni okeh..haha

Post a Comment

SwEet nALia © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute