Wednesday, February 18, 2009

Terima Kasih atas pemberianNya

Very simple dedication...
Terima Kasih kerana akhirnya apa yang dihajati...yang dipohon selama ini telah diberkati... aku gembira sangat. Tengah gembira nak buat posting..tiba-tiba ada plak makhluk Allah yang satu ni buat onar kat sini..hmmm. apa masalah pun tak tau la.. apapun, aku x suka nak intefere dalam urusan orang lain.. dan x suka jugak nak menilai siapa2 pon.. sbb aku bukan dilahirkan untuk menilai baik buruk orang. Apapun... aku gembira dengan kehidupan aku.. dengan suami dan yang bakal lahir nanti.. opss..lupa plak.. UTM, thank you for accepting me. Terima Kasih Tuhan di atas segala kurniaan-Mu.

2 comments:

amane9898 said...

hana..smbung master ke kt utm?

~nALia~ said...

tatau lg nikt.apply for uitm tutor..pastu utm panggil interbiu..tp lect post.mcm cerah je peluang..kalau dpt bleh continue study utm sponsor la.. :)

Post a Comment

SwEet nALia © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute